We zijn er!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jolinda Groothedde - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jolinda Groothedde - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Door: juf Jolinda

Blijf op de hoogte en volg Jolinda

23 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Ja, we zijn er!
Samen met Mick ben ik nu 3 dagen in Singapore..en het is wel even wat anders dan Nederland! Het is erg warm en een enorme stad. Ik verbaas me enorm over wat er hier allemaal is...

Zo hebben ze een winkelcentrum waar je doorheen kunt varen met bootje en een winkelcentrum met een waterval en een winkelcentrum met een ijsbaan(terwijl het buiten 30 graden is!
Deze shoppingmalls zijn super groot, meestal wel 5 verdiepingen hoog. We lopen er telkens in, omdat het daar lekker cool is (en ik winkelen wel leuk vind) maar raken al snel de weg kwijt!

Zoals jullie zien op de foto's zijn de gebouwen erg hoog. Ik ben vandaag met Mick in het Marina Bay Sands skyparc geweest. Dat is de grote "boot"op de 3 torens. Het is een hotel en op het puntje dat uitsteekt heb je een prachtig uitzicht over de stad. Het is wel heel hoog, maar prachtig. Er is zelfs een zwembad bovenop, helemaal over de lengte! Maar daar mag je alleen in als je in het hotel logeert.

's Avonds zijn de gebouwen mooi verlicht en is het prachtig om te zien.
Het is echt een super stad waar van alles te doen is.
Meer verhalen volgen....

  • 23 Juli 2014 - 23:29

    Lisanne:

    ik mis je al wel maar wel leuk dat je het daar leuk hebt groetjes Lisanne


    veel plezier nog

  • 24 Juli 2014 - 16:04

    Sharon:

    Ik hoop dat je een goede voorbereiding hebt en een leuke vakantie voor het nieuwe begin.
    Ik mis je wel

    Gr. Sharon

  • 24 Juli 2014 - 22:16

    Leon:

    Heey juf hoe gaat het was je reis goed verlopen

  • 25 Juli 2014 - 09:49

    Maaike En Nienke Schipper:

    Heeey juf

    veel plezier in simbapoor (volgens Nienke)

  • 25 Juli 2014 - 10:47

    Sophie Horstman:

    Heeii juf jolinda,
    mooi dat het zo leuk is daar!
    ik hoop dat je nog een leuke vakantie daar zult hebben met mick ! En is de reis nog goed verlopen?

    Groetjes sophie en mijn broer en mijn moeder en vader.


  • 25 Juli 2014 - 10:47

    Sophie Horstman:

    Heeii juf jolinda,
    mooi dat het zo leuk is daar!
    ik hoop dat je nog een leuke vakantie daar zult hebben met mick ! En is de reis nog goed verlopen?

    Groetjes sophie en mijn broer en mijn moeder en vader.


  • 25 Juli 2014 - 10:47

    Sophie Horstman:

    Heeii juf jolinda,
    mooi dat het zo leuk is daar!
    ik hoop dat je nog een leuke vakantie daar zult hebben met mick ! En is de reis nog goed verlopen?

    Groetjes sophie en mijn broer en mijn moeder en vader.


  • 25 Juli 2014 - 11:58

    Juf Jolinda:

    De reis is goed gegaan! 12uurtjes vliegen en we waren er!
    Onderweg kregen we veel en goed eten. (zelfs chips en chocola!!)


  • 25 Juli 2014 - 15:37

    Marith:

    hoi
    mooi dat het leuk is daar ik ben in een luchtballon geweest met ferrie doedens en caroliene thempsem ik weet de achternamm niet presies maar was super leuk en ik hoop dat jij het daar ook leuk gaat hebben

    Gr.Marith

  • 25 Juli 2014 - 22:18

    Tom:

    Hoi juf ik mis je wel ik vind het wel leuk dat je het leuk hebt daar samen met mick groetjes tom

  • 26 Juli 2014 - 03:14

    Leon:

    Ken je nu wel de weg of verdwaal je nog steeds .en groetjes aan mick

  • 26 Juli 2014 - 18:36

    Marith:

    nog verdwaald?
    of weet je de weg al?


    groetjes marith

  • 26 Juli 2014 - 20:33

    Niek:

    Hey juf hoe gaat het Groetjes niek, stan, luuk, angeliqeu en rob

  • 27 Juli 2014 - 12:17

    Lian:

    Heey juf,
    Fijn dat het daar goed gaat en dat je het naar je zin hebt met mick!
    Groetjes lian

  • 28 Juli 2014 - 23:00

    Sofie:

    ik vind het echt jmmr dat je weg gaat

    maar ik vind het fijn dat je daar zoveel plezier hebt.
    en als je nog een keer langs komt ben ik er ook.
    veel plezier en ook de groeten aan mick.
    groetjes sofie

  • 02 Augustus 2014 - 11:25

    Twan:

    Heeey juf,fijn dat je het leuk hebt daar met Nick in Singapore.
    Wanneer begint de school bij jou, net zo als bij ons of later of eerder.
    Wij zijn net een paar uurtjes thuis Ik mis je!!!
    Ik ga je elke dag volgen op deze mooie website.

    Gr.Twan

  • 03 Augustus 2014 - 10:11

    Lars Egberts:

    hoi juf is het daar leuk hier wel lekker warm ik mis je nu al ik hoop dat je het daar heel leuk hebt .

    gr.lars ik schrijf nog weer

  • 25 Augustus 2014 - 16:01

    Timo Smeenk:

    hallo juf jolinda en mick


    ik hoop dat het daar goed gaat ik kom wel langs als ik naar bali ga

  • 02 September 2014 - 07:35

    Pascalle:

    hey juf hoe gaat het groetjes pascalle, christel, jiri, colyn, leon

  • 09 September 2014 - 20:27

    Daphne:

    Heet juffie Miss je heeeeeeeeeel erg maar heeft Mick al werk en is het mooi al veel geshopt.ik heb een beugel hahaha



    Xxxxx daphne nog heel veel plezier xx

  • 17 Februari 2015 - 17:11

    Daphne:

    Hee juf ik mis je nog steeds ♥♥

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Singapore

werken als juf in Singapore!

Recente Reisverslagen:

02 December 2014

Sint en kerst

23 September 2014

Formule 1

08 Augustus 2014

we vermaken ons prima!

23 Juli 2014

We zijn er!!!
Jolinda

leerkracht basisonderwijs

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 1122
Totaal aantal bezoekers 11688

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 31 Juli 2016

Singapore

30 Juni 2014 - 31 December 2014

nog 3 weken...

Landen bezocht: